Lidmaatschap

Leuk dat u geïnteresseerd bent in een lidmaatschap bij Fotoclub Westerkwartier!

We zijn een jonge vereniging met veel enthousiaste leden. We hebben een boeiende activiteitenagenda met mogelijkheden voor een ieder. We zijn een actieve club wat betekent dat onze leden actief meewerken aan het opzetten en uitvoeren van deze activiteiten.

Onze fotoclub is er voor jong en oud, voor beginnende en gevorderde fotografen, ongeacht de apparatuur die men gebruikt.

Van nieuwe leden verwachten we dat ze na verloop van tijd op één of andere manier bijdragen aan de activiteiten van de club. Het is dus niet alleen “halen” bij Fotoclub Westerkwartier maar ook “brengen”.

Belangstellenden die overwegen om lid te worden mogen eenmaal gratis een clubavond bezoeken, of als introducee met een ander lid mee komen. We stellen wel als voorwaarde, om te voorkomen dat er teveel tegelijk komen, dat men zich aanmeldt of zich aan laat melden. Dat kan eenvoudig door een e-mail te sturen aan secretaris@fotoclubwesterkwartier.nl . Als u zich wilt opgeven als lid kunt u eveneens een mail sturen naar secretaris@fotoclubwesterkwartier.nl. U ontvangt dan een aanmeldingsformulier.

Het lidmaatschap is €55,- per (kalender) jaar. Als je gedurende het jaar introomt betaal je een evenredig deel van het jaar.