leden fotoclub

Foto: Jannes Veentra

Wat is de garings-belichting van een kip-spiesje?

Vlak voor 18 uur stond de BBQ al lekker op te warmen.

Beheerders Bob en Henny hadden tafels met heerlijke salades en voldoende BBQ-vlees klaar gezet. Onder een gemoedelijk avondzonnetje zaten we buiten heerlijk te eten en gezellig te kletsen. We lieten ons alles lekker smaken. Naast fotograferen bleken een paar clubleden goede BBQ-masters te zijn en werd al het vlees voorzien van de juiste garings-belichting 🙂

Voor we het wisten was het alweer 19.30 en kon de reguliere clubavond beginnen. Esmee had een afwisselende Kahoot-kwis gemaakt met een aantal technische vragen en aantal leuke clubweetjes van het afgelopen seizoen. Met af en toe opmerkingen als: Neee!!!, te snel gedrukt!!! of wat een K##vraag!! hadden we zeker een vermakelijk kwis-uurtje. Uiteindelijk wist Martijn de meeste vragen goed en het snelst te beantwoorden, en won daarmee de felbegeerde virtuele Kahoot-kwis-beker! Gefeliciteerd!!

Daarna hebben we nog de foto-ketting van afgelopen jaar bekeken. (is nog te bekijken op onze website: www. Fotoclubwesterkwartier.nl) Er bleken nog een paar clubleden te willen meedoen met de foto-ketting van komend jaar. We zijn benieuwd hoe prachtig deze er weer uit komt te zien!!

Als afronding van de avond heeft Jannes nog een gezellige groepsfoto gemaakt.

In augustus hebben we nog een foto-dagje uit gepland naar Borkum (we kunnen eigenlijk geen 2 maand zonder elkaar… zo gezellig is onze fotoclub!!). Geef je tot 15 juli op via Facebook of het Forum. (keuze 12, 19 of 26 augustus)

En…dinsdagavond 5 September begint het nieuwe fotoclubseizoen weer…. Iedereen een fijne zomervakantie gewenst!!

Auteur: Garda Jacobi