Abel Tonkens

Op dinsdag 22 maart komt Abel Tonkens voor een interactieve lezing naar Fotoclub Westerkwartier.

De lezing is ook te bezoeken door niet-leden van Fotoclub Westerkwartier en kost € 5,–/p.p.

Abel is een veelzijdige fotograaf uit Groningen. Een autodidact die vanaf 2008 fotografeert en zich met name onderscheid door zijn beeldbewerking.

Portret, landschap, architectuur, hij beheerst het allemaal.

Conceptuele fotografie vindt hij een uitdaging en deze gaat hij graag aan in samenwerking met modellen en visagisten

Hij is gek op het maken van samengestelde beelden in Photoshop. Een flinke dosis humor is kenmerkend voor zijn werk.

Abel laat deze avond zijn werkmethode in Lightroom en Photoshop zien en aanwezigen kunnen in groepjes meedoen op een laptop.

De laptop dient meegenomen te worden door de deelnemer, maar je kunt natuurlijk ook meekijken bij een ander.

Een unieke kans om deze gepassioneerde vakman aan het werk te zien.

Laat die kans niet lopen! Er is plaats voor 15 gasten, dus wees er snel bij.

Opgave vooraf bij secretaris@fotoclubwesterkwartier.nl

Datum: 22 maart 2016

Tijd: 19:30uur

Locatie: Dorpshuis ” De Rotonde” te Niekerk.

Voor meer info over Abel Tonkens zie Facebook:

of op www.abeltonkens.pixu.com