Dinsdag 28 juni hadden we onze laatste clubavond voor de vakantiestop. Inmiddels sluiten we het eerste half jaar traditioneel af met een BBQ en 20 leden hadden zich voor deelname aangemeld. De beheerders van De Rotonde hadden weer een prachtig buffet samengesteld en gezorgd voor een prima vlees/kip schotel. Het weer werkte niet echt mee, maar toch kon er buiten overdekt worden gebarbecued en naar keuze binnen of buiten worden gegeten. Bedankt Bob en Henny.. het was weer heerlijk.

De clubavond begon deze avond iets later dan normaal en leden die niet mee gegeten hadden, kwamen nu ook binnen.

Op kosten van de club kunnen leden 2 x per jaar een foto naar keuze op A4 formaat laten afdrukken. Op deze clubavond was er ook weer een serie geprint en per tafel in een ongedwongen sfeer besproken. De reacties waren zeer positief en velen gingen met een mooie print naar huis.

Uit naam van Fotoclub Westerkwartier wens ik iedereen een goede vakantie met veel mooie platen!

6 September begint de club weer en dan hopen we iedereen in goede gezondheid weer te kunnen verwelkomen.

Geschreven door Reina Smallenbroek