Op dinsdag 25 juni 2019 hadden we onze laatste clubavond voor de vakantiestop. Traditiegetrouw hebben we dan met elkaar een BBQ of een Chinees buffet en beginnen we om 18.00 uur. Er hadden zich hiervoor 23 leden aangemeld. Deze keer hadden de beheerders van De Rotonde Bob en Hennie een BBQ-buffet klaargezet met vlees, kip, patat en overheerlijke salades. Met een temperatuur van 34°C en een klein fris briesje was het prima toeven op het terras.

Toen iedereen verzadigd was zijn we begonnen met de reguliere clubavond. Als opdracht hadden een 12-tal leden eenzelfde foto van een molen in het landschap met een bewolkte lucht er boven bewerkt en werden de bewerkingen vertoond op de beamer en persoonlijk toegelicht. De bewerkingen liepen uiteen van omzettingen in zwart-wit tot creatieve compilaties. De verschillen in interpretatie werd ervaren als bijzonder leuk en leerzaam en voor herhaling vatbaar.

Op zondag 16 juni zijn een 7-tal leden gaan fotograferen in en bij het Woudagemaal te Lemmer. Ze werden, voordat het gemaal werd geopend voor publiek, speciaal rondgeleid en mochten naar hartelust fotograferen. De foto’s van dat uitje werden vertoond op de beamer en varieerden van stillevens van oliespuiten tot overzicht foto’s van de imposante machines.

Zoals gezegd… de club houdt nu de maanden juli en augustus vakantie. We beginnen weer op dinsdag 3 september.
Voor iedereen, bezoekers van de website en leden: een fijne vakantie gewenst!