Op dinsdag 17 september 2019 komt Richard Terborg, conceptueel mode-, portret- en Fine-Art fotograaf als gastspreker bij Fotoclub Westerkwartier in Dorpshuis De Rotonde te Niekerk, aanvang 19.30 uur. De lezing is ook te bezoeken door niet-leden van Fotoclub Westerkwartier en kost € 5,00 p.p. Richard Terborg is een energieke persoonlijkheid, die prettig nadrukkelijk aanwezig is en je met humor meeneemt in zijn fotografische levensverhaal.
Hij vertelt hoe hij zijn concepten uitdenkt, hoe de bedachte beelden worden opgebouwd en met welke lichtopstellingen. Zijn werkwijze komt van begin tot eind aan bod en heb je vragen of opmerkingen dan is er ruimte om dieper op de materie in te gaan. Richard wil alle trucjes en inzichten omtrent zijn werk met je delen. Velen gingen je voor, want Richard was een aantal jaren al eerder bij onze club als gastspreker en is inmiddels een graag geziene spreker bij fotoclubs en workshops.

Er is plaats voor 15 gasten dus wees er snel bij!

Opgave graag mailen naar secretaris@fotoclubwesterkwartier.nl onder vermelding van het aantal personen.
Betalen kan aan de zaal.