Het nieuwe fotoseizoen is weer begonnen!

En we zijn weer los…. Na een heerlijke zomervakantie waar we lekker konden uitrusten of juist fanatiek fotograferen, is de eerste fotoclub avond weer van start gegaan. De beheerders van de Rotonde hadden een overheerlijke bbq voorbereid. We konden genieten van diverse soorten vlees, salades en broodjes, het smaakte heerlijk! Nu we weer fysiek samen konden zijn viel er heel veel bij te praten, de tijd vloog voorbij….

Foto: Gerda Jacobi

Daarna heeft Reina ons de fotoketting laten zien. Elke volgende foto heeft een link met de voorafgaande foto. Het is weer een prachtig resultaat geworden.

De fotoketting 2020/2021 is hier te zien.

Foto: Gerda Jacobi

Vervolgens hebben we per persoon 3 vakantiefoto’s besproken. Aan de vele inzendingen was duidelijk te zien dat iedereen een fotografische heerlijke zomer had gehad. Van macrofotografie in eigen tuin tot adembenemende plaatjes op verschillende vakantieoorden. Op de volgende clubavond staat druppel- en splashfotografie op het programma. Ik heb er al erg veel zin in, jullie ook?

Auteur: Gerda Jacobi