Voor onze laatste clubavond hadden Bob en Hennie van De Rotonde een uitstekend stamppotbuffet gemaakt. Er was keuze uit zuurkool, boerenkool en hutspot met worst en/of spek.
Hoewel er 9 meer leden aanwezig waren dan volgens de aanmelding, werd er flexibel mee omgegaan en was er toch ruim voldoende voor iedereen. Het was heerlijk en sommigen leden mompelden dan ook…: “zo lekker heb ik het thuis niet”. Vervolgens werd de verkiezing van de foto van de maand gehouden. Kennelijk hadden de leden over het algemeen moeite om het thema gezelligheid in beeld te vangen, want er waren maar twee inzendingen. Hulde voor Martijn van Dellen en Jan v.d. Schans die hun best op het thema hebben gedaan!
Er bleef nog tijd over en Jan Iepema heeft daarna zijn lezing voor het passie-podium gehouden. Bij het passie-podium krijgen leden de gelegenheid om vrijwillig een presentatie te  houden over een onderwerp waar zij gepassioneerd over zijn. Het hoeft niet noodzakelijk met fotografie te maken te hebben. Zijn passie-podium ging over zijn werk als vrijwilliger bij Korps Nationale Reserve van de Landmacht.
Aan de hand van vele foto’s vertelde hij enthousiast over zijn bijzondere passie. Over de zware trainingen die zij maandelijks doorstaan, maar ook over het materieel die Jan mede helpt te onderhouden. De foto’s hebben een duidelijk beeld gegeven wat dit vrijwilligerswerk inhoud.

Geschreven door redactie