Afgelopen donderdag de 17de december was het weer zover. Met 14 leden van de fotoclub zijn we op stap geweest naar WinterWelVaart in Groningen. Nadat de grootste groep zich verzameld had bij P+R in Hoogkerk gingen wij met de bus naar het Hoofdstation. Daar begint het eigenlijk al, met het Groninger Museum en ook het Hoofdstation van de NS zijn de moeite waard voor mooie foto’s. Daarna liepen we via de Folkingestraat, die ook mooi versierd was, richting het Lage der A waar prachtige (historische) charterschepen aan de kades lagen. Hier konden we naar hartenlust fotograferen. Tussendoor zijn we even gaan zitten in Café de Sigaar voor een drankje. Daarna gingen we richting de Grote Markt, waar ook weer mooie foto’s werden gemaakt.

We werden vaak aangesproken door diverse mensen; ‘Is er een bekende? Waarom maken jullie foto’s…’ enz. Best wel grappig en als je dan vertelt dat wij van een fotoclub zijn en uitleg geeft zijn ze gauw tevreden.

Al met al was het een leuk ontspannen uitstapje en de moeite waard.

Geschreven door Alliena Kuiper