Bij de bijeenkomst op de dinsdagavond, die om de veertien dagen wordt gehouden van Fotoclub Westerkwartier, werd er op de laatste dinsdagavond voor de zomerstop een gezellige barbecue georganiseerd.

Van 18.00 tot 20.00 uur hebben we genoten van het lekkere eten, dat is verzorgd door de beheerders van dorpshuis De Rotonde in Niekerk.

Alles was goed geregeld met salades, stokbrood, sausjes, friet en natuurlijk niet vergeten het lekkere vlees. Het aller mooiste is dat het weer erg mee zat, met een lekker zonnetje erbij was het goed toeven.
Veel verhalen, al dan niet wat aangedikt, over fotografie en aankomende vakanties, het was genieten met ons allen.
Na de barbecue hebben we een verkorte clubavond gehouden. Ieder lid heeft een afdruk gekregen van de foto die ze ingeleverd hebben bij de activiteitencommissie. Deze foto’s hebben we met ons allen besproken.