Bij binnenkomst in de grote zaal rook het al verrukkelijk! Met z’n twintigen zaten we aan de mooie, met kerstkleuren, versierde tafels verlekkerd te kijken naar de schalen waar de culinaire verrassingen in verborgen zaten. Bob gaf even een korte uitleg over de inhoud: Stamppot hutspot met als bijlage spekjes en/of een rookworst, aardappelpuree met rode kool en hachee, en chili con carne en voor de liefhebbers nog uitjes en augurkjes. Na een: ” Eet smakelijk! , tast toe” … mochten we het ons heerlijk laten smaken…. Menigeen liep na een eerste portie nog even een keer langs voor een tweede portie. Bob en Hennie hadden ook nog een zalig toetje voor ons in petto…. ijs met vruchtjes en slagroom, daarnaast nog allerlei schaaltjes met zoete bijlagen… Smullen!!!

Foto: Annie Jakobs

Nog nagenietend en met onze buikjes rond konden we om 19.30 beginnen met de reguliere fotoclubavond. Maar helemaal regulier kon je de avond niet noemen… Het was de laatste clubavond verzorgd door Bob en Hennie. Door onze voorzitter Ron werden zij even in het zonnetje gezet en ontvingen ze namens de fotoclub een mooie bos bloemen. Hun afscheidsreceptie volgt in januari voor genodigden.

Als Fotoclub willen we Bob en Hennie hartelijk danken voor de fijne samenwerking afgelopen 10 jaar en wensen hen alle goeds voor de komende jaren!

Auteur: Gerda Jacobi

Afscheid beheerders Rotonde Niekerk