In de maand november hebben we twee gezellige clubavonden gehad waar we met elkaar weer mooie en bijzondere foto’s hebben kunnen bewonderen.

Op 13 november stond de avond in het teken van foto van de maand met het thema elektriciteit. Ondanks dat er veel geluiden waren dat het een moeilijke opdracht was heeft dit thema vele van ons toch beziggehouden. Er waren namelijk maar liefst 17 inzendingen. Zoals altijd hebben we deze foto’s allemaal stuk voor stuk rustig bekeken om ze vervolgens een beoordeling te geven en na te bespreken met elkaar.

Hierna was er nog tijd om samen een aantal foto’s te bekijken van de crea doe avond. Dit is een leerzame en gezellige avond geweest voor de aanwezige leden en zeker voor herhaling vatbaar!

Voor meer foto’s klikt u op deze link.

Op 27 november was het tijd voor onze jaaropdracht. Hier leest u er meer over.

Geschreven door Debbie Arends
Foto tomaten: Janny Meijer
Foto auto te water: Martijn van dellen