Gastspreker Hans Koster

30 MEI 2017 19.30 – 22.00 UUR DE ROTONDE, NIEKERK

Sinds 2007 is Hans begonnen met het volgen van cursussen. De laatste jaren heeft de hobby serieuze vormen aangenomen en heeft Hans de stap gezet om naast zijn baan als semiprofessioneel natuurfotograaf aan de slag te gaan. Bij alles wat Hans doet, voert natuurbeleving de boventoon, maar met respect voor de natuur.

Foto: Hans Koster

De laatste jaren gaat Hans zijn voorkeur vooral uit naar het vastleggen
van landschappen en alles wat daarin te vinden is aan planten en dieren. Sfeer is daarbij een erg belangrijk aspect. In de zomermaanden is Hans iets minder vaak buiten te vinden, maar in de overige 3 seizoenen is hij veelal buiten wanneer het kan.

Deze lezing is niet alleen toegankelijk voor leden. Ook niet leden van de fotoclub zijn van harte uitgenodigd om de lezing bij te wonen.Deze lezing is gratis voor leden. Niet-leden betalen € 5,00.

Geschreven door: Martijn van Dellen