Wil je weten hoe je spiegelreflex fotocamera werkt?

Op maandag 22 februari 2016 geeft Erwin Otten een instapcursus voor de spiegelreflex camera.

In één avondvullend programma wordt met behulp van onder andere een presentatie uitleg gegeven over diverse technische aspecten van fotografie en camera’s. Het doel is beginnende fotografen voldoende startkennis bij te brengen, waardoor ze voortaan niet meer de “groene” stand van de camera gebruiken.

De instapcursus zal gehouden worden De Rotonde in Niekerk en begint om 19.00 uur en zal ongeveer tot 22.30 uur duren.

Deze cursusavond is gratis voor leden. (Niet-leden betalen € 25,00 per persoon.)

Als u op deze avond lid wordt van de fotoclub wordt dit bedrag in mindering gebracht op de contributie van maar € 50,- per jaar. De korting geldt voor het komende jaar.

De cursus wordt gegeven in kleine groepen van minimaal 5 en maximaal 10 personen.

Dus wees er snel bij! Opgeven kan via cursus@fotoclubwesterkwartier.nl .

Geschreven door Martijn van Dellen