Beginnerscursus Adobe Photoshop bij Fotoclub Westerkwartier

Adobe Photoshop is een programma dat in de fotografie veel gebruikt wordt voor nauwkeurige bewerkingen. Dat kunnen uitgebreide bewerkingenzijn, maar ook relatief eenvoudige zoals het aanpassen van de kleuren, het contrast en het verscherpen van de gehele foto of een gedeelte. Op het eerste gezicht een moeilijk te doorgronden programma. Wilt u weten hoe het werkt?

Op maandag 27 februari 2017 geeft Fotoclub Westerkwartier een beginnerscursus Photoshop. Of u nu de nieuwste versie hebt (CC2017) of een oudere, of dat u een Windows of Apple gebruiker bent, maakt niet uit. De basis is hetzelfde.

In één avondvullend programma wordt via de beamer op een scherm uitleg gegeven over het gereedschap, lagen, aanpassingslagen en maskers. Het doel is fotografen voldoende startkennis bij te brengen, zodat ze met Photoshop aan de slag kunnen.

De beginnerscursus zal gehouden worden in De Rotonde in Niekerk en begint om 19.00 uur en zal ongeveer tot 22.30 uur duren.

Deze cursusavond is gratis voor leden. (Niet-leden betalen € 25,00 per persoon.)

Als u op deze avond lid wordt van de fotoclub wordt dit bedrag in mindering gebracht op de contributie van 2018. De contributie is maar € 50,- per jaar.

Opgeven kan via cursus@fotoclubwesterkwartier.nl .

De cursus wordt gegeven in kleine groepen van minimaal 5 en maximaal 10 personen.

Dus wees er snel bij!