De activiteitencommissie van Fotoclub Westerkwartier organiseerde op 24 oktober voor haar leden voor de tweede maal een workshop nachtfotografie in het industriegebied van Delfzijl met Wim Hazenhoek. Wim is een zeer actieve en gepassioneerde fotograaf en het industriegebied is een van zijn favoriete fotospots. ’s Avonds zijn de fabrieken rijkelijk verlicht en komen er pluimen uit de pijpen, die door een lange belichtingstijd uitwaaieren tot een imposante wolk . Mogelijkheden om bijzondere foto’s te maken dus. Een groep van 18 leden heeft zich uitstekend vermaakt op de dijk bij Akzo Nobel. Wim heeft vakkundig advies gegeven over met welke instellingen van de camera de mooiste plaatjes geschoten kunnen worden.

Foto: Rein Vrugt